سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 



عاشقانه ها-تصاویر عاشقانه-جملات کوتاه عاشقانه-متن های عاشقانه
عاشقانه ها +جملات کوتاه عاشقانه ، متن های عاشقانه ، تصاویر عاشقانه ، جملات زیبای عاشقانه ، شعرهای عاشقانه
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

دبیرانجمن آترواسکلروز ایران با بیان اینکه روند شیوع بیماریهای قلب و عروق در کشورهای درحال توسعه رو به افزایش است علل این امر را تغذیه ناسالم، شیوه زندگی، مصرف زیاد سیگار و کاهش ورزش عنوان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا سال 2020 بیماریهای قلبی به صورت اپیدمی در این جوامع تبدیل شود. دکتر محمدرضا محمد حسینی با اعلام اینکه مسائل در هم پیچیده دیگری به شیوع بیماریهای قلبی دامن می‌زند، اظهار کرد: گران بودن ورزش و غذاهای سالم از یک سو و افزایش میزان مصرف غذاهای fast food و پرکالری و ارزان،از سویی دیگر در کنار مسائل اقتصادی و استرس زا باعث افزایش ابتلای جوامع در حال توسعه به بیماریهای قلبی و عروقی شده است. وی با انتقاد از نبود برنامه مدون و کلان برای پیشگیری از بیماریهای قلبی در کشور، به تجربه کشور فنلاند در این خصوص اشاره و بیان کرد: فنلاند در سال 75 میلادی از بالاترین میزان شیوع ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی در اروپا برخوردار بود،اما با برنامه ریزی و عزم همگانی هم اکنون شاهد کاهش چشمگیر این بیماری در این کشور هستیم. وی با اشاره به سرانه استعمال 5 نخ سیگار در روز در کشورمان، ابراز عقیده کرد: با تمرین دادن به مردم برای کاهش مصرف دخانیات و تغییر در روش زندگی می‌توان به کاهش بیماریهای قلبی به تدریج کمک کرد. محمد حسنی با اشاره به آمار منتشره از سوی سازمان بهداشت جهانی گفت: تعداد سیگاری‌ها در دنیا در حال حاضر 3/1 میلیارد نفر برآورد می‌شود که براساس پیش بینی‌های انجام شده این میزان تا سال 2025 میلادی به 7/1 میلیارد نفر می‌رسد. در سال 2020 نیز سیگار به عنوان مهمترین عامل بیماریهای قلبی و مسبب مرگ ده میلیون نفر خواهد بود. دبیر انجمن آترواسکلروز، با اعلام اینکه در کشورمان در سال، 21 میلیارد نخ سیگار وارد می‌شود، هزینه مصرف سیگار را در کشور 6 هزار میلیارد ریال خواند و گفت: با احتساب هزینه‌های درمانی بار مالی سیگار بر کشور به 12 میلیارد ریال می‌رسد. محمدحسنی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر با وجود 10 میلیون سیگاری در کشور، سالانه یک هزار و 460 میلیارد تومان بابت خرید سیگار،هزینه می‌شود که دولت باید سه برابر این مبلغ را صرف هزینه‌های درمانی عوارض ناشی از مصرف دخانیات کند. وی با اشاره به اینکه تنها درچهار کارخانه واقع در تهران، رشت ، اصفهان و ارومیه 27 هزار نخ سیگار تولید می‌شود به ایسنا گفت: از مجموع 54 میلیارد نخ سیگار، سه میلیارد نخ تولید داخل و مابقی به صورت قاچاق از کشورهای خارجی وارد می‌شود. دبیرانجمن آترواسکلروزقلب ایران، تاکید کرد: 84 درصد سیگاریهای دنیا در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند. محمد حسنی همچنین با اعلام اینکه 20 درصد افراد کشور دارای فشار خون بالا هستند، گفت: نیمی از این افراد از بالا بودن فشار خون خود اطلاع ندارند واز سویی دیگر ازبین کسانی که از مشکل فشار خون خود اگاهی دارند، تنها نیمی از آنها اقدام به درمان فشار خون بالای خود می‌کنند. وی با اشاره به اینکه فشار خون بالا باعث بیماریهای نظیر بیماریهای قلبی، سکته مغزی و نارسایی‌های کلیه می‌شود گفت: اگر مردم در هر سال 3 تا 4 مرتبه با رجوع به پزشک فشار خون خود را کنترل کنند از بروز چنین بیماریهایی در کشور به میزان قابل توجهی کاسته می‌شود.  

 


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:17 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
درباره وبلاگ

آمار وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 590245
موضوعات وب