سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 



عاشقانه ها-تصاویر عاشقانه-جملات کوتاه عاشقانه-متن های عاشقانه
عاشقانه ها +جملات کوتاه عاشقانه ، متن های عاشقانه ، تصاویر عاشقانه ، جملات زیبای عاشقانه ، شعرهای عاشقانه
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

مواظب مفصل زانوی خود باشید ...

ایجاد مدرسه سلامت زانو در جهت حفظ و حراست از سلامت زانو از طریق آموزش‌های مناسب و استفاده صحیح از مفصل از جمله وظایف مهم نظام سلامت کشور است. دکتر محمدرضا هادیان، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه برگزاری هجدهمین کنگره فیزیوتراپی ایران گفت: مفصل زانو مهمترین مفصل متحمل وزن بدن انسان می‌باشد و در تمام فعالیت‌های انسان مانند ایستادن، راه رفتن و حتی نشستن در معرض فشارهای مکانیکی زیاد قرار دارد که ناشی از وزن، حمل بار و حتی اتخاذ یک موقعیت ثابت می‌باشد. وی گفت: تصور غلط بعضی بر این است که صرفا با حذف فشار روی مفصل و ثابت نگهداشتن آن، مشکل حل می‌شود در صورتی که عدم تحرک مناسب، خود خطرات جدی مانند آرتروز مفصل را در پی دارد چرا که تغذیه مفصل از طریق تحرک صورت می‌گیرد. هادیان فشارهای طولانی و ثابت روی مفصل را مانند فشار روی یک اسفنج آغشته به آب دانست که در اثر فشار، آب خود را از دست می‌دهد و مفصل در این شرایط آماده تخریب می‌شود. عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران عادت‌های غلط در زندگی روزمره مانند نحوه نشستن به صورت چهارزانو، چمباتمه زدن و حتی استفاده از توالت‌های ایرانی را از جمله موارد تشدید کننده آسیب به مفصل زانو ذکر کرد و گفت: در این حالت ما با دو مساله روبرو هستیم اول موارد پیشگیرانه از ابتلا به آسیب‌های مفصل زانو و دوم راه حل درمان نارسایی‌های ایجاد شده و آنچه مسلم است اصرار بر ادامه روشهای غلط زندگی انسان را حتی از سنین پایین مانند 30 سالگی مستعد ابتلا به آرتروز می‌کند. وی با اشاره به اینکه عضلات در بدن همانند کمک فنرها در ماشین عمل می‌کنند و مانع از ایجاد فشار روی اسکلت استخوانی و مفاصل بدن می‌شوند، راهکارهای پیشگیرانه و درمانی لازم در این زمینه را شامل تقویت عضلات چهار سر ران و عضلات پشت ران، هماهنگی در تقویت عضلات،‌کاهش وزن، تغذیه صحیح، تحرک مناسب و انجام ورزش‌های درست و حتی الامکان با نظارت متخصصان فیزیوتراپی و طب ورزشی عنوان کرد. دکتر هادیان یکی از مهمترین فاکتورهای پیشگیرانه و درمان آسیب‌های مفاصل زانو را کاهش وزن دانست و گفت: ‌با عنوان مثال فشار وارد بر مفصل زانو در هنگام بالا رفتن از پله‌ها معادل سه برابر وزن بدن و در هنگام پایین آمدن 7، 8 برابر وزن بدن می‌باشد که خود دلیل محکمی در کاستن وزن بدن در جهت سلامتی مفاصل و بخصوص مفصل زانو می‌باشد.


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:23 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
درباره وبلاگ

آمار وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 590252
موضوعات وب