سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 



عاشقانه ها-تصاویر عاشقانه-جملات کوتاه عاشقانه-متن های عاشقانه
عاشقانه ها +جملات کوتاه عاشقانه ، متن های عاشقانه ، تصاویر عاشقانه ، جملات زیبای عاشقانه ، شعرهای عاشقانه
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 6:18 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

مواد لازم برای 4 نفر :

سینه مرغ بی استخوان -------- 200 گرم ( برش خورده به صورت نواری باریک )

سیب زمینی -------------------- 2 عدد متوسط ( آب پز و رنده شده )

پیاز ------------------------------ 1 عدد متوسط

نان تست ----------------------- 16 ورق

گوجه فرنگی -------------------- 2 عدد متوسط ( برش حلقه ای خورده )

پنیر گودا ------------------------ 8 ورق

سیر ---------------------------- 2 حبه ( رنده شده )

پنیر پیتزا ------------------------ به مقدار لازم ( رنده شده )

نمک، فلفل، زردچوبه ---------- به مقدار لازم

کره ----------------------------- به مقدار لازم

 

طرز تهیه :

 

در تابه ای مقداری روغن گرم کنید، پیاز را ریز خرد کنید و داخل روغن تفت دهید تا سبک شود.

برش های مرغ را همراه با نمک و فلفل و زردچوبه اضافه کنید و حرارت را کمی بالا ببرید. مواد را مدام هم بزنید و 7-10 دقیقه در همین وضعیت تفت دهید . بعد از این مدت حرارت را خاموش کنید و بگذارید مواد قدری خنک شوند.

در کاسه ای سیب زمینی رنده شده، پنیر رنده شده، سیر رنده شده و کمی نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید . سپس مرغ را به این مخلوط اضافه کنید و مواد را به آرامی هم بزنید.

 سطح خارجی نان ها را با مقداری کره نرم شده پوشش دهید، مقداری از این مخلوط روی 8 ورق از نان های تست بمالید، دو برش از گوجه فرنگی و یک ورق پنیر گودا روی مواد بگذارید، 8 ورق دیگر از نان های تست را روی نان های آماده قرار دهید و اسنک ها را کمی فشار دهید تا کاملا منسجم شوند و بعد آنها را به مدت 3-6 دقیقه در دستگاه ساندویچ ساز قرار دهید تا برشته شوند.

این اسنک معمولا با سس کچاپ سرو می شود.


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 6:4 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

مواد لازم:
بامیه=500 گرم
گوجه فرنگی=3 تا 4 عدد
سیر=1 بوته

طرز تهیه:
چوبهای بلند بامیه را کوتاه می کنیم. چوب بامیه را نباید از ته گرفت،چون موقع طبخ لیزی آن خارج می شود. بعد سیر را پوست کنده،همراه بامیه می شوییم و آنها را در ظرف مناسبی می ریزیم. روی گوجه فرنگیها کمی آبجوش می ریزیم،پوست آنها را گرفته،خرد می کنیم و داخل ظرف بامیه می ریزیم. کمی نمک و فلفل به آن می زنیم و در ظرف را می گذاریم.ظرف را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا بامیه پخته شده،آب آن غلیظ شود. بامیه نباید زیاد پخته و له شود،چون لیز و بد طعم می گردد.


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 6:4 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

مواد لازم
آرد سفید 225 گرم
آرد سبوس دار 80 گرم
نمک 1 قاشق چایخوری
روغن زیتون 1 قاشق سوپ خوری
آب ولرم 180 میلی لیتر
روغن زیتون برای مواد میانی نان 1 قاشق سوپ خوری
پیاز خرد شده برای مواد میانی نان 150 گرم
سیر له شده برای مواد میانی نان 2 حبه
زیره سبز برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری
گرام ماسالا برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری
دانه خردل برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری
زردچوبه برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری
عدس قرمز یا دال برای مواد میانی نان 100 گرم
آب مرغ برای مواد میانی نان نان 500 میلی لیتر
اسفناج خرد شده برای مواد میانی نان 250 گرم

طرز تهیه
ابتدا روغن را در تابه ریخته و پیاز را در آن همراه سیر له شده خوب تفت می دهیم سپس ادویه جات را افزوده و پس از تفت دادن آنهاعدس را همراه آب مرغ اضافه می کنیم و پس از 20 دقیقه که عدس با مواد کاملاً پخته شد اسفناج خرد شده را افزوده و مواد را از روی حرارت بر می داریم در این مرحله آرد سفید را همراه آرد سبوس دار و نمک مخلوط کرده روغن زیتون را به آن اضافه می کنیم و آب ولرم را کم کم افزوده و خمیر را به مدت 10 دقیقه ورز می دهیم و بعد به مدت 1 ساعت به آن استراحت می دهیم. سپس مواد را به 16 قسمت تقسیم کرده و بعد با وردنه آن را باز می کینم به اندازه دایره 14 سانتی بعد هر کدام را در کیسه نایلونی قرار داده و از مواد میان نان در آن قرار داده و اطراف خمیر را کمی خالی می گذاریم و بعد یک خمیر دیگر روی آن قرار میدهیم و لبه های خمیر را با آب مرطوب کرده و به هم می چسبانیم و در تابه آن را قرار می دهیم تا پخته شود.


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 5:57 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

? مواد لازم
? سه قاشق غذاخوری کره
? 250 گرم قارچ خرد شده
? نمک و فلفل
? نصف فنجان موسیر
? یک حبه سیر
? دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
? دو قاشق غذاخوری خامه ترش
? دو قاشق غذاخوری آب لیمو ترش
? یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
? طرز تهیه
کره را در تابه ای ریخته و روی حرارت قرار دهید. قارچ ها و موسیرهای خرد شده را به آن اضافه کرده و برای پنج دقیقه بخوبی تفت دهید.
در تابه ای دیگر کره بادام زمینی را بریزید و بخوبی حرارت دهید. سپس سیر را به مخلوط قارچ و موسیر اضافه کنید و کره بادام زمینی را به آن بیفزایید. پس از این که مواد کمی با هم جا افتاد زیر تابه را خاموش کرده و صبرکنید تا کمی سرد شود.در ظرف مناسبی آب لیمو را با خامه ترش و جعفری مخلوط کرده و به میزان دلخواه نمک و فلفل به آن اضافه کنید. سپس آن را به مخلوط قارچ اضافه کنید. این خوراک را به عنوان صبحانه ای مقوی میل کنید.


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 5:56 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

 

مواد لازم

کنسرو و خوراک بادنجان یک عدد

سیر تازه له‌شده یک قاشق مرباخوری
روغن‌زیتون، نمک و فلفل به میزان لازم

هر نوع سبزی خشک برای تزئین به میزان لازم

در ظرف مناسبی سیر له‌شده را با روغن‌زیتون، نمک و فلفل به خوبی مخلوط کرده و کنسرو خوراک بادنجان را به آن اضافه کنید و برای پنج دقیقه آن را بخارپز کنید. سپس بادنجان را در ظرف مناسبی ریخته و از سبزی خشک‌شده کمی روی آن بپاشید. این عصرانه ساده را با نان میل کنید

..


 

خوراک کنسرو بادنجان

طرز تهیه


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 5:54 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 5:47 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

غذاها

دسرها

سالادها

سس ها

بستنی

 پیتزاها


[ دوشنبه 91/11/9 ] [ 5:42 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

 فایده آب ‌انگور برای سلامتی

انگور یکی از بهترین و مغذی‌ترین میوه‌هاست. آب‌انگور نیز یکی از بهترین آبمیوه‌هایی است که برای سلامتی فواید زیادی دارد. در زیر به فواید آن اشاره می‌کنیم.

 

 

1. فلاوونوئید موجود در آب‌انگور سطح کلسترول LDL (کلسترول خوب) را در بدن بالا می‌برد و به همین ترتیب از ایجاد انسداد در شریان‌ها جلوگیری کرده و قلب سالم می‌ماند.

2. ریزوراتول موجود در آب‌انگور ار تشکیل تومور در بدن جلوگیری می‌کند و به همین روش از بروز سرطان جلوگیری می‌کند. آب‌انگور بنفش از سرطان سینه پیشگیری می‌کند.

3. با نوشیدن آب‌انگور، سطح اکسید نیتریک در بدن بالا می‌رود که ایجاد لخته در رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد. این مسئله احتمال بروز بیماری و حمله قلبی را کاهش می‌دهد.

4. نوشیدن روزانه آب‌انگور به پایین نگه داشتن فشارخون کمک می‌کند.

5. آب‌انگور خواص ضدپیری دارد و به پایین نگه داشتن وزن نیز کمک می‌کند.

6. آنتی‌اکسیدان‌های موحود در آب‌انگور، سلول‌های تخریب‌شده را ترمیم کرده و همچنین از تخریب بیشتر آنها جلوگیری می‌کند.

7. فردی که به صورت روزانه آب‌انگور می‌نوشد، دچار سرفه و ترش کردن معده نمی‌شود.

8. نوشیدن آب‌انگور در صبح بدون شکر به درمان میگرن کمک می‌کند.

9. آب‌انگور اختلالات خونی را درمان کرده و برای پاکسازی خون فوق‌العاده است و سموم مضر را از بدن بیرون می‌برد.

10. آب‌انگور مشکل یبوست را نیز درمان می‌کند و یک ملین خوب به شمار می‌رود.

 

11. آب انگور قرمز خواص ضدویروسی و ضدباکتریایی قوی دارد، به همین علت از فرد در مقابل بسیاری عفونت‌ها محافظت می‌کند.

12. آب‌انگور بخاطر ارزش درمانی بالایی که دارد، در درمان آسم بسیار مفید شناخته شده است.

13. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آب‌انگور می‌تواند از پیر شدن و بیماری‌های مرتبط با آن مثل آلزایمر جلوگیری کند.

14. آب انگور بنفش به مقابله با تصلب شریان کمک می‌کند.

15. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آب‌انگور سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.

نکته: اگر دچار کم‌خونی هستید (آهن خونتان کم است)، از نوشیدن آب‌انگور تیره و غلیظ خودداری کنید. آب‌انگور تیره حاوی موادشیمیایی است که می‌تواند سطح آهن بدن را کاهش دهد.

در اکثر مواقع، آب‌انگوری که از فروشگاه تهیه می‌کنیم، خالص نیست. توصیه می‌شود که خودتان در منزل و بااستفاده از انگور تازه آب‌انگور تهیه کنید.


[ چهارشنبه 91/11/4 ] [ 5:25 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.

 

 فواید سلامتی خرما، آن را به یکی از بهترین موادغذایی برای رشد عضلانی تبدیل کرده است. افراد به طرق مختلف خرما مصرف می‌کنند، مثل مخلوط کردن خمیر آن با شیر، ماست یا همراه با نان و کره برای خوشمزه و سالم‌تر کردن غذاها. این خمیر هم برای بزرگسالان و هم کودکان بسیار مفید است، مخصوصاً در طول دوران ریکاوری از بیماری‌ها. براساس تحقیقات پزشکی جدید، گفته می‌شود که خرما برای پیشگیری از سرطان شکم نیز مفید است. همچنین مسلمانان روزه خود را با خرما باز می‌کنند زیرا به آنها کمک می‌کند بعد از ساعت‌ها روزه‌داری، پرخوری نکنند. وقتی بدن موادمغذی خرما را جذب می‌کند، احساس سیری آرام می‌شود.

 خرما پادشاه شیرینی‌ها نامیده می‌شود و ماده‌غذایی ایدآلی است که به راحتی رژیم‌غذایی شما را متعادل می‌کند. خرما ظرف نیم ساعت به بدن خسته شما انرژی ویژه‌ای می‌دهد و بهترین غذا برای زنانی است که به تازگی زایمان کرده‌اند. انجمن سرطان امریکا مصرف 35-20 گرم خرما در روز را توصیه می‌کند.گفته می‌شود که خوردن یک خرما در روز باعث می‌شود تا پایان عمر چشمانی سالم داشته باشید.

فواید خرما

یبوست: خرما یک ماده‌غذایی ملین است. به همین دلیل برای کسانیکه از یبوست رنج می‌برند بسیار مفید است. برای بهره بردن از خاصیت ملینی خرما، باید تعدادی از آن را از شب تا صبح در آب خیس کرده و صبح آن را به شکل شیره مصرف کنید.

اختلالات روده: محتوی نیکوتینی خرما برای درمان بسیاری از انواع اختلالات روده مفید شناخته شده است. مصرف مداوم خرما کمک می‌کند همیشه رشد ارگانیسم‌های پاتولوژیک را تحت مراقبت قرار داده و درنتیجه به رشد باکتری‌های مفید در روده‌ها کمک شود.

افزایش وزن: خرما بخش مهمی از یک رژیم‌غذایی سالم به شمار می‌رود. خرما از قند، چربی، پروتئین و همچنین بسیاری ویتامین‌های لازم تشکیل شده است. مصرف آن همراه با رب خیار به از بین بردن لاغری مفرط کمک می‌کند. یک کیلوگرم خرما حدود 3000 کالری در خود دارد که این کالری‌ها به تنهایی برای برطرف کردن نیاز روزانه بدن انسان کافی است.

سلامت قلب: مصرف خرما برای سالم نگه داشتن قلب بسیار مفید است. وقتی خرما یک شب در آب خیسانده شده و صبح کاملاً له شده و مصرف شود، برای ضعف قلب بسیار مفید است. مصرف آن دو بار در هفته قلب را قوی‌تر می‌کند.

ضعف جنسی: خرما حتی برای بالا بردن استقامت جنسی در بدن انسان نیز مفید است، یک مشت خرما وقتی شب تا صبح در شیر بز خیسانده شود، با همان شیر آسیاب شده و با مخلوط هل و عسل، به محصولی بسیار عالی برای بالا بردن قوای جنسی تبدیل خواهد شد.

اسهال: خرمای رسیده حاوی پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل اسهال بسیار مهم است. آنها به راحتی هضم شده و برای برطرف کردن مشکل اسهال بسیار مفیدند.

سم‌زدایی: خرما بعنوان محصولی بسیار عالی برای سم‌زدایی الکل شناخته شده است. برای مسمومیت الکل، خرما بسیار سریع سم‌زدایی می‌کند. باید شب تا صبح خیسانده شده و له شود تا از ارزش غذایی آن استفاده بیشتری گردد.

سرطان شکم: خرما برای درمان سرطان شکم بسیار مفید شناخته شده است. محصولی بسیار مفید برای کلیه گروه‌های سنی است، طبیعی بوده، به اندازه داروها روی بدن خوب تاثیر می‌گذارد و مصرف آن عوارض‌جانبی به دنبال ندارد. خیلی سریع هضم می‌شود و برای ذخیره کردن انرژی اضافی استفاده می‌شود.

به طور خلاصه، خرما ارزش غذایی فراوانی دارد اما برای خرید و انتخاب آن باید بسیار دقیق بود زیرا سطح چسبناکی دارند که سطح‌های مختلف را به سمت خود جذب می‌کنند.. ازاینرو، فقط آن خرماهایی باید مورداستقاه قرار گیرند گه خیلی خوب فراوری و بسته‌بندی شده باشند. حتماً قبل از استفاده خرماها را خوب بشویید زیرا به از بین بردن آلودگی‌های روی آن کمک می‌کند.

 


[ چهارشنبه 91/11/4 ] [ 5:24 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
درباره وبلاگ

آمار وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 74
کل بازدیدها: 589297
موضوعات وب